Bellen en koffie bestellen, dat gaat toch niet samen?

Dat de halve wereld tegenwoordig met de mobiele telefoon aan het oor door het leven gaat mag geen verassing heten. Dat dit bij steeds meer winkeliers tot irritatie leid ook niet.

Bellen en koffie bestellen, dat gaat toch niet samen?

"Dat de halve wereld tegenwoordig met de mobiele telefoon aan het oor door het leven gaat mag geen verassing heten. Dat dit bij steeds meer winkeliers tot irritatie leidt ook niet. Darren Groom, de eigenaar van de koffiebar ‘Little Red Roaster’ in Norwich is dit gedrag meer dan zat. Daarom heeft hij een belverbod voor zijn koffiebar ingesteld. Gewoon normaal communiceren met zijn klanten werd steeds lastiger door het gebruik van de mobiele telefoon. Wilt u suiker? Moet er een deksel op? Relevante vragen die steeds vaker onbeantwoord bleven. Vanaf nu is dat in ‘Little Red Roaster’ verleden tijd en terecht volgens veel van zijn klanten. Wij van Coffease denken hier hetzelfde over. Koffie is een kwaliteitsproduct en vraagt aandacht en zorg, ook van de klant. Werken en dus ook bellen in een koffiebar prima, maar niet tijdens het bestellen lijkt ons. Een interview met Darren Groom vindt je hier: www.bbc.co.uk/news/uk-17687054 Bron: bbc.co.uk"

Over Coffease

Coffease levert snel en gemakkelijk bij je thuis of op kantoor, en zorgt door de persoonlijke service dat je nooit zonder koffie zit. Bij ons ben je gegarandeerd van kwaliteit koffie, een scherpe prijs en gedegen advies over koffie en automaten toegespitst op jouw situatie.

Telefoon: 085-8884500

Email: Klantenservice@Coffease.nl

particular.net